Web-design by Roman Kalousek & Michaela Kalousková company

1 -1 den mapa

2. - 3.den mapa

podrobný popis tratí :

1.den - Nové Město na Moravě,Tři Studně,Sněžné

2.den - Borová, Prosečské skální město,Svratka,

3.den - Polička, Litomyšl, Česká Třebová

1.den- Přes Brno jsme přijeli do Žďáru nad Sázavou,kde  jsme přijeli v počtu devět.Vyjeli jsme s batohama na zádech  po nepříjemné hlavní cestě do Nového Města na Moravě (12km). Tam jsme hned uhnuli do kopců směr Tři studně. Byla taková zima, že i když jsme stoupali tak jsme se nezahřáli. Přijeli jsme do Tří Studní (22km) ,kde jsme se chtěli pokouknout kolem rybníků,ale raději jsme v té zimě jeli dál. Přejeli jsme Fryšavu a Kadov (28 km) a začali jsme stoupat pořádný kopec až do Sněžné (33km). Ti lidé se museli bát potopy světa jinak by nemohli bydlet tak vysoko.Dohodli jsme se,že se pojedeme první ubytovat a pak uvidíme. Viděli jsme, do cíle dne Devět skal,(5km tam a 5km zpět) jeli už jen dva. Po teplé koupeli už ostatní nikam nechtěli. Šli jsme do vesnice na pivo,ale byla tam jediná promrzlá a s desítkou.Tak jsem dali jedno a šli jsme raději do kavárny na kafe a čaj s rumem. Spát jsme šli nezvykle brzo.

2.den - Ráno jsme mněli mít snídani zaplacenou,ale jaké bylo naše překvapení,když jsme dostali dva rohlíky hrudku pomazánky a kakao. (platili jsme 40 kč) zena nepřesáhla 10kč. Po urgenci nám přidali rohlík a kus salámu, s tím že jsou zvyklí jen na malé děti.Trochu nasycení jsme přece jen vyjeli po deváté sešupem do Daňkovic a Krásné o 200 m níž  a odtud nahoru dolů, více nahoru do Pusté Rybné (11km).Vystoupali jsme ještě do Borové (17km) znova přes 700 m, přejeli jsme železnici a skopce sjeli do Proseči až k 400m n.m.(25km). Tam jsme si zamkli kola a šli se podívat do skal na takovou hodinovou procházku pěknou přírodou. V Proseči jsme pojedli jen svačinu a vyrazili jsme po nejvedlejších cestách stále do kopce,stále jsme hledali cestu až jsme dorazili do Pusté Kamenice (34km). Přejeli jsme zpátky železnici (opět jsme už byli přes 750m n.m.) a po 10km jsme přijeli do Svratky, kde jsme toho už mněli plné zuby. Celý den pořát kopce,silný vítr tak jsme dali větší přestávku. Když jsme vyrazili ze Svratky jeli jsme mírně z kopce asi 7 km do Milov (51km)ale proti větru,že jsme se nadřeli aby to vůbec jelo. Z Milov jsme museli opět vyšlapat ten velký kopec asi 4km do Sněžné a tak asi v půlce už někteří v tom protivětru to vzdali a došli pěšky. Zase jsme si dali jedno pivo a raději jsme přešli na čaj s rumem. Večer jsme šli brzo spát, zničeni, ošlehaní celodením větrem, víceméně dobrovolně.

3.den - Ráno už byla snídaně trochu lepší a tak bez brblání už opět s věcmi na zádech jsme sjížděli 8km k řece Svratce do Borovnice.Přejeli jsme řeku a vyšlapali do Poličky (15km) kde jsme si dali pausu a lehce koukli po městě.Z Poličky jsme vyrazili po hlavní silnici směr Litomyšl. I když foukal protivítr,tak už nebyl tak silný jako předešlé dny a po pořádné makačce jsme na jeden zátah ujeli 2Okm v kuse asi za hodinku.(35km). V Litomyšli jsme se koukli kolem zámku dali si pivko a nakonec jsme šli na zákusek s kávou. To už jsme se rozdělili a po částech se vydali do České Třebové.Mírně do kopce asi 8km a potom jsme sjeli prudce dolů až do Třebové (47km). Zajeli jsme na nádraží (49km) poslat kola a zašli pojíst a na pivo. Jeli jsme už před třetí hodinou přímým vlakem do Ostravy.