Web-design by Roman Kalousek & Michaela Kalousková company

2) Frydštejn, Lipno, Vyšší Brod, hrad Rožmberk

3) Benešov nad Černou, Cukštejn, Nové Hrad

4) Zlatá Stoka, Schwarzenberská hrobka, Třeboň

1.den- Ráno jsme jeli v počtu 9 na nádraží v Černé v Pošumaví. Nasedli jsme na vlak, (v kterém už seděli Gabka s Michaelou a Jirka s Martinem) do Nové Pece. Ještě jsme nevyjeli a už jsme lepili 2 kola. Jedno nevydrželo cestu a druhé prasklo na slunci. Všech 13 nás tedy vyjelo směr Schwarzenberský kanál. Po chvíli skoumání kudy pojedeme, jsme usoudili, že jedině nahoru to bude dobře. Cesta ale nebyla tak prudká jak jsme předpokládali a na kanál jsme brzo narazili. Dokonce jsme ho na poprvé přejeli,ale malým sjezdem jsme brzy na něj sjeli o kousek dál. Udělali jsme pár fotek a vydali se po hlíněnce na cestu kolem kanálu. Kde se vzala tu se vzala pěkná hospůdka Marie a tak jsme se tady zastavili. Potom jsme dojeli do Zadní Zvonkové a podél kanálu jsme přejeli hranici do Rakouska, kde bylo také pěkné focení. Náladu zhatil pohled na otevřenou Dankovu brašnu a zjištění že mu chybí  mobil. Danek zkusil štěstí a jel se ho hledat zpět, a my pokračovali Rakouskem podél kanálu až k České cestě. Tam jsme prudce odbočili a  asi 5km sjezdem po silnici se dostali k Převozu na Lipně. Počkali jsme na převoz a na druhé straně se zastavili na občerstvení. Za chvíli zavolal Danek,že se mobil našel. S lepší náladou s mírným stoupáním jsme dojeli posledních 7 km do kempu v Černé.

2.den- Ráno jsme volali, aby všichni ve vlaku jeli až do Černé a my jsme jim zatím na nádraží dovezli kola. Po přivítání jsme se přesunuli ke kempu odkud jsme již všichni vyrazili do kopce směr Frymburk. Přejeli jsme větší kopec Muckov (5.km)  a začali klesat k přehradě do obce Milná (12.km) Při jednom sjezdu byl první pád a menší zranění Jany,která za nic nemohla. Dále jsme po chvilce pokračovali podél přehrady do Frymburku (16.km). Podél přehrady jsme pak pokračovali směr Lipno nad Vltavou. Ještě před Lipnem jsme se, ale zastavili na první občerstvení, kde jsme udělali také společnou fotku. Hned co jsme chtěli vyjet, tak jsme zjistili, že ůčastník kolize před Frymburkem, má pořádný defekt i v plášti. Na první pokus po ujetí pár metrů kolo prasklo. Tak se rozhodli plášť zalepit pomocí izolepy a zavázat jako by bylo raněné. A kolo vydrželo ještě asi 20km do cíle. Přijeli jsme na hráz Lipna (25.km) a sjeli dolů k řece. Dále podél Vltavy jsme přijeli do Loučovic, kde jsme měli oběd. Po obědě jsme pokračovali podél Vltavy teréní cestou  ( byl to nejhezčí úsek za celý víkend) směr Vyšší Brod. Cesta vedla lesem kolem skal a peřejí ,a tak se udělalo i pár fotek. Teď jsme již museli spěchat do Vyššího Brodu (39.km), aby jsme stihli poslední prohlídku v klášteře. Jako naschvál skončili ten dřív, protože tam začínal koncert. Tak jsme se zastavili na občerstvení a začlo pořádně pršet. Část to ryskla a chtěla tomu ujet (leč neujela) a zbytek počkal hodinu a opravdu přestalo pršet. Mákli jsme a do Rožmberku (46.km)  jsme přijeli asi za 45 minut trochu pošplíchaní od vody ze silnice. Ubytování bylo přímo na hradě- paráda. Po očistci jsme po schodech slezli do městečka na večeři a večer šli do hradní hospůdky kde jsme chvíli poseděli.

3.den- Ráno jsme šli na prohlídku hradu na 9.30hod. Ještě jsme měli chvíli čas, tak jsme se zastavili do místní mučírny. Kvůli prohlídce jsme měli časové manko a tak jsme vyrazili směr Rybník. Přejeli jsme Rychnov nad Malší (14.km) a uháněli do Bukovska (18.km). Tam jsme se rozhodovali jestli to ojedem po delší, ale rychlejší cestě, nebo se budem držet plánu terenkou.  Všichni chtěli terení cestu, tak jsme vyrazili směr pole. Cestu jsme zvládli, (jen jednou jsme dojeli k hnoji, kde cesta končila a my se museli trochu vracet ) a po 5 km  jsme přijeli do Jaroměře. Tam nás místní posílal ať to objedeme, ale my se dohodli, že to vydržíme a opět po poli  jsme pokračovali až do Desek( 24km). Už nás honil čas tak jsme přidali až na hlavní cestu. Tam jsme se dali doprava a stoupákem vyšlapali asi 6km do Benešova nad Černou,kde byl oběd v 14.30hod (31.km). Bylo už více hodin a tak jsme jeli přímo směr Nové Hrady. Po silnici do Horních Stropnic (40.km) a odtud cyklostezskou k hradu Cukštejn (43.km) Tam jsme si udělali poslední přestávku na focení  a poté již pěknou cestou v zámeckém údolí jsme dojeli k Novým Hradům. Na závěr nás čekal opravdu přes 1.kilometr dlouhý pořádný stoupák na náměstí (47.km).  Tam jsme se ubytovali na dvou různých místech vzdálených od sebe 50m. Večer se všichni sešli v podzemní hospůdce, kde nám spojili stoly pro 30 lidí. Zábava tak vydržela dosti dlouho, za přispění dvou bavičů Koudyho a Míry Sigmunda.

4.den- Ránojsme šli na snídani, kterou jsme si museli, ale udělat sami (míchaná vajíčka ,čaj,kafe). Ještě že rohlíky z obchodu donesl majitel sám. Všichni vyrazili po snídani po cestě do Šalmanovic. Jako vždy se upravovalo Štefanovo kolo, a tak nás šest vyrazilo s půlhodinovým zpožděním. Cesta naštěstí byla uzavřená kvůli opravě silnice a tak nejelo skoro celých 12km do Šalmanovic žádné auto. V Šalmanovicích dojela zadní skupina už skoro se všema a tak jsme pokračovalido Lipnice (16.km) všichni. V Lipnici jsme se rozloučili s těmi co jeli přes Prahu  (museli jet o vlak dříve) a museli jet rovnou do Třeboně. My ostatní jsme zahli na terení cestu kolem rybníka do obce Cep (20.km). Tam jsme si dali malou pauzičku u piva Regent. Teď jsme jeli asi 3km po silnici ke kříži, kde cesta vedla do lesa. Dalších 10 km jsme jeli cyklostezkou po absolutní rovině Třeboňskými lesy podél vodních kanálů a potůčků. Vyjeli jsme z lesa až těsně před Třeboní (35.km)  a přijeli jsme před Schwarzenberskou hrobku. Šli jsme všichni na prohlídku až na pět lidí, kteří jak jsme se dověděli se starali opět o Štefana. ( píchl a duše už docházely,tak se museli pro něho vrátit). Po prohlídce jsme už jeli na nádraží (38.km), aby jsme usadili kola na vozík než přijede vlak. Až jsme byli nachystáni k odjezdu, jsem zjistil, že jsem na pokoji v Nových Hradech nechal mobily. Tak cesta autem místo na Ostravu vedla zpět do Nových Hradů (asi 25km.). Všichni jsme se potom sešli ve Svinově večer, kde jsme si rozebrali kola. Tak ahoj zase za rok na cyklovíkendu. !!!